09 AM | 31 Aug

Σταφύλι: Γιατί πρέπει να τρώμε όσο πιο πολύ μπορούμε;

Ένα από τα πιο αγαπημένα φθινοπωρινά φρούτα, το σταφύλι.

Έχει  ωραία γεύση και μας χορταίνει εύκολα.

 Ένα φρούτο που γίνεται γλυκό, κρασί, μπαίνει στη σαλάτα, συνδυάζεται υπέροχα με τυριά και  αλλαντικά.

 Η θρεπτική του αξία; Σπουδαία.

Το σταφύλι είναι πλούσιο σε βιταμίνες. Σου δίνει βιταμίνη C, A, B και πολλά μεταλλικά στοιχεία. Για την ακρίβεια, 12 από τα 16 που έχει ανάγκη ο οργανισμός σου.

Ειδικά η περιεκτικότητά του σε ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο, σίδηρο, μαγνήσιο, νάτριο επιτάσσει μία σταθερή θέση στο ψυγείο μας.

Είναι διουρητικό, χάρη στο κάλιο.

 Κι αυτό σημαίνει ότι καταπολεμά την κατακράτηση των υγρών. Μην μετράς τις ρόγες, φάε άφοβα.

Είναι αποτοξινωτικό και βελτιώνει την ποιότητα του δέρματός σου.

 Δεν είναι τυχαίο φυσικά ότι πολλές αντιγηραντικές κρέμες έχουν το σταφύλι σαν βάση.

Έχει αντιοξειδωτική δράση.

Το σταφύλι διαθέτει γερή δόση φλαβονοειδών, τα οποία είναι γνωστά για τις αντικαρκινικές τους ιδιότητες, ειδικά σε μορφές προσβάλλουν το παχύ έντερο, το ήπαρ, το δέρμα και το στήθος.

Διαθέτει και φυτικές ίνες, οι οποίες συμβάλλουν ευεργετικά ώστε να μην έχεις δυσκοιλιότητα

Ακόμα και το κουκούτσι του είναι πολύτιμο.

 Μην τα αποφεύγεις και μην κάνεις το σφάλμα να ξεφλουδίζεις το σταφύλι.

Κάνει καλό η φλούδα.

Please follow and like us:

Σχόλια

σχόλια