10 AM | 15 Jul

Από ποτάσιο πως τα πάμε;

Ασβέστιο, σίδηρος, βιταμίνη C, ψευδάργυρος, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι μερικά από τα δημοφιλέστερα στοιχεία που αναζητούμε στις τροφές μας γιατί επιβεβαιωμένα διαθέτουν ισχυρά ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία μας.

Ωστόσο, δεν είναι τα μόνα.

Στη λίστα με τα πολύτιμα συστατικά που χαρίζουν ενέργεια μετριάζοντας το αίσθημα κούρασης και συμβάλλουν στο περιορισμό του πρηξίματος, είναι το- υποτιμημένο για πολλούς- ποτάσιο.

Η πιο χαρακτηριστική τροφή, πλούσια σε ποτάσιο είναι η μπανάνα.

Αλλά τι είναι το ποτάσιο;

Είναι ηλεκτρολύτης κι ως τέτοιος έχει την αποστολή να διατηρεί ισορροπημένα τα επίπεδα των υγρών στο σώμα μας, μια κατάσταση απαραίτητη για να νιώθεις καλά. 

Συμβάλλει στη σωστή «επικοινωνία» μεταξύ των νεύρων και των μυών, βοηθάει τα πολύτιμα συστατικά να φτάσουν μέχρι τα κύτταρα και κρατάει τα επίπεδα του νατρίου στα σωστά επίπεδα.

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας των ΗΠΑ, η έλλειψή του αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης πέτρας στα νεφρά.

Παράλληλα, αν δεν καταναλώνεις τροφές που έχουν ποτάσιο, μία κούραση, ένα πρήξιμο, μια θολούρα πνευματική είναι πολύ πιθανό να τη νιώσεις.

Ποιες τροφές έχουν αξιόλογη περιεκτικότητα σε ποτάσιο, εκτός  από τη μπανάνα;

Πατάτα λευκή & γλυκοπατάτα

Χυμός ντομάτας

Καρπούζι

Κατεψυγμένο σπανάκι

Παντζάρι

Φασόλια

Σολομός σε κονσέρβα

Γιαούρτι

Σέσκουλα

Please follow and like us:

Σχόλια

σχόλια