08 AM | 11 Jul

Healthy, happy, people: Δεν έχετε διάθεση; Απλό ! Φάτε!

Πόσες φορές έχεις φάει κάτι που σ’ έχει κάνει να νιώθεις άσχημα, κι αντίστροφα πόσες είναι εκείνες οι φορές που αναζητάς όσο τίποτα μια συγκεκριμένη τροφή για να νιώσεις καλά ;

Η έλλειψη βιταμινών οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε κακή διάθεση.

Κάποιες τροφές επηρεάζουν τον ύπνο σου.

 Άλλες μειώνουν τα επίπεδα του στρες.

Υπερτροφές ή απλές τροφές πλούσιες σε βιταμίνες που απομακρύνουν  την εμφάνιση κατάθλιψης και λειτουργούν υπέρ της καλής ψυχολογίας, ρυθμίζοντας ευνοϊκά τις ορμόνες μας.

 Οι φακές, τα φασόλια, η κινόα και τα ρεβύθια είναι πλούσια σε βιταμίνη B, η οποία έχει ηρεμιστικές ιδιότητες και μειώνει το άγχος, ρυθμίζοντας τη δράση της ντοπαμίνης και της νορεπινεφρίνης.

Το λάχανο, το σπανάκι, ο μαϊντανός, τα χόρτα, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα παντζάρια, τα εσπεριδοειδή, οι φακές, ο βασιλικός, ο ρόκα, οι ηλιόσποροι και τα μανιτάρια περιέχουν όλα το πολύ θρεπτικό φυλλικό οξύ, το οποίο σε βοηθάει να παραμένεις ήρεμη.

Το φρούτα και τα λαχανικά με πορτοκαλί και κόκκινο χρώμα

Όπως η παπάγια, τα μήλα, η πιπεριά Φλωρίνης έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C και φυλλικό οξύ που ενισχύουν τη διάθεση ενεργοποιώντας και «επισκευάζοντας» τα κύτταρα που έχουν υποστεί βλάβες από το άγχος.

 Το σέλινο

 Έχει αποδειχθεί πως βοηθάει στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου, την κακή χοληστερόλη, τις φλεγμονές και την απώλεια της όρασης που σχετίζεται με την ηλικία. Επίσης έχει βρεθεί ότι βελτιώνει την ανάπτυξη των νευρικών κυττάρων, δημιουργώντας ένα καταπραϋντικό αποτέλεσμα για τα νεύρα.

Τα φρούτα και τα λαχανικά με μοβ χρώμα, όπως τα μούρα και η μοβ πατάτα.

Πρόκειται για τροφές που σύμφωνα με έρευνες περιέχουν αντιοξειδωτικά ανθοκυανίνης, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν στη μείωση της φλεγμονής που συμβάλλει στην κακή διάθεση.

Το ιώδιο της μοβ πατάτας σταθεροποιεί τα ορμονικά επίπεδα και τον θυροειδή, αποτρέποντας την απότομη αλλαγή της διάθεσης προς το χειρότερο.

 

 

Please follow and like us:

Σχόλια

σχόλια