08 AM | 30 Jun

Healthy,happy people !Πώς θα ασκηθούμε με ασφάλεια το καλοκαίρι!

Μόλις αρχίσουν οι πολύ ζεστές μέρες του καλοκαιριού, χάνουμε την όρεξή μας για γυμναστική.

Κάτι ο καιρός, κάτι η παραλία …

 Δεν είναι πολύ εύκολο να αφοσιωθούμε στην άσκηση.

Επίσης,  δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς η αφυδάτωση και η κόπωση λόγω της ζέστης καραδοκούν.

Ειδικά η έντονη ζέστη,  μπορεί να είναι επικίνδυνη για ορισμένα άτομα—αλλά και δυνητικά για όλους μας, αν δεν προσέχουμε μερικούς πολύ απλούς κανόνες.

Διατροφή και νερό

Είτε βγαίνουμε έξω για να γυμναστούμε, είτε στο γυμναστήριο, χρειαζόμαστε νερό. Περισσότερο από τις άλλες φορές, επειδή είναι πολύ εύκολο να αφυδατωθούμε. Ανανεώστε τα υγρά που χάνετε για να αποφύγετε τα προβλήματα, και φροντίστε να τρέφεστε υγιεινά, με άφθονα φρούτα και λαχανικά, που θα σας παρέχουν τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε, όπως και την απαραίτητη δροσιά.

Ντυνόμαστε κατάλληλα

Τέρμα οι  χοντρές φόρμες,  ακόμα και οι ψηλές κάλτσες

Ντυθείτε ελαφριά, ώστε να μην καταπονήσετε τον οργανισμό σας, και φροντίστε τα παπούτσια σας να “αναπνέουν”, καθώς τα λάθος παπούτσια μπορεί να αποτελούν το πλέον κατάλληλο μέρος για να αναπτυχθούν βλαβεροί μικροοργανισμοί.

Και δεν ξεχνάμε το αντηλιακό!

Ακούμε το σώμα μας

Δεν είναι κακό να ελέγχουμε τους παλμούς μας πού και πού, για να δούμε αν το έχουμε παρακάνει.

 Δεν ξεχνάμε ότι μετά από κάθε σετ ασκήσεων, χρειαζόμαστε και ένα μικρό διάλειμμα.

Αν, πάλι, νιώθετε ότι δεν αντέχετε, ή αν νιώσετε πόνο, σταματήστε την γυμναστική αμέσως.

Γυμναζόμαστε τις σωστές ώρες

Πολύ νωρίς το πρωί, ή αργά το απόγευμα μπορεί να είναι πολύ καλύτερες ώρες για να γυμναστούμε το καλοκαίρι, καθώς είναι πιο δροσερές.
Αποφύγετε να βγαίνετε στον ήλιο ανάμεσα στις πιο δύσκολες ώρες της ημέρας, από τις 11 μέχρι και τη 1 το μεσημέρι.
Please follow and like us:

Σχόλια

σχόλια