08 AM | 16 Apr

Healthy, happy people !10 λόγοι για τους οποίους σταματάμε το γυμναστήριο!

Καθώς είναι η περίοδος που τα γυμναστήρια γεμίζουν από “εποχιακούς” πελάτες, για προφανείς λόγους, σκέφτηκα να γράψω τους 10 λόγους για τους οποίους οι περισσότεροι εγκαταλείπουν μετά την πάροδο της περιόδου αυτής ελπίζοντας ότι αυτή τη φορά θα συνεχίσετε την προσπάθεια ανεξαρτήτως εποχής.

1.  Το γυμναστήριο είναι δέσμευση

Η απόφαση για να ξεκινήσουμε γυμναστήριο είναι σίγουρα διξή μας όποιος και αν είναι ο λόγοςμ είτε επείδη θέλουμε να βελτιώσουεμ την υγεία μας είτε επειδή είναι θέμα μεφάνισης.
Παρόλαυτα. από τη στίγμή που “αναγκαζόμαστε” να κάνουμε κάτι ακόμα και η δική μας απόφαση ξαφνικά αποτελεί μία “υποχρέωση”.
Και ότιδήποτε γίνεται υποχρέωση, αγκαταλείπεται με την πρώτη ευκαιρία.

2. Δεν διασκεδάζουμε 

Όταν κάτι δεν είναι διακεδαστικό συνήθως το αφήνουμε.
Και είναι απολύτως φυσιολογικό το γυμναστήριο να μην είναι διασκεδαστικό για όλους. Αυτό όμως που πρέπει να σκεφτόμαστε είναι ο λόγος που το ξεκινήσαμε.
Και αυτός είναι και καλύτερος λόγος για να συνεχίσουμε.

3. Δεν έχουμε ρεαλιστικούς στόχους

Το πιο σημαντικό για να ξεκινησουμε σωστά και να συνεχίσουμε είναι το να έχουμε σαφής και ρεαλιστικούς στόχους.
Για παράδειγμα, αν ξεκινώντας το γυμναστήριο και περιμένουμε μέσα σε ένα μήνα να χάσουμε 20 κιλά, είναι λογικό να απογοητευτούμε και να το παρατήσουμε.
Αντί λοιπόν, να το αφήσουμε καλό θα είναι πρώτα να σκεφτούμε πόσο εφικτό είναι να φτάσουμε αυτό το στόχο σε αυτό το διάστημα.
Το να θέτουμε ρεαλιστικούς στόχους είναι επίσης μια καλή αρχή για να μάθουμε να εξελίσουμε τις προσπάθειες μας και κάθε φορά να προχωράμε ένα βήμα παρακάτω.
4. Νιώθουμε “έξω απο τα νερά μας”
Είναι συνήθως και από τους πιο συχνά αποτρεπτικούς λόγους.
Ο φόβος ότι ως “πρωτάρηδες” θα μας κοιτάξουν περίεργα ή ακόμα και υποτιμηιτικά επειδή δεν γνωρίζουμε λειτουργεί αρνητικά.
Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να διώξουμε την ανασφάλεια και να σκεφτόμαστε ότι μπορούμε να βελτιωθούμε σε κάτι αν πραγματικά το δουλέψουμε.
5. Δεν μπορούμε να συγκεντρωθούμε
Ο μόνος τρόπος για νακάνουμε κάτι σωστά είναι να είμαστε συγκεντρωμένοι. Αφήνουμε στην άκρη, λοιπόν, το κινητό, σταματάμε να ασχολούμαστε με το τι κάνει και πως το κάνει ο διπλανός μας και κοιτάμε να δολέψουμε πάνω στη δική μας προπόνηση.

6. Να νομίζουμε ότι… πετύχαμε τους στόχους μας

Και ok,  χάσαμε τα 20 κιλά για τα οποία ξεκινήσαμε το γυμναστήριο.
Σταματάμε εκεί; 
Δεν υπάρχει τίποτα παραπέρα ή μήπως δεν χρειάζεται να κάνουμε καμμία προσπάθεια πλέον για να διατηρήοσυμε τη φόρμα μας;
Η γενικά καλή φόρμα απαιτεί συνέπεια και φυσικά επαναπροσδιορισμό των στόχων μας κάθε φο΄ρα που κατακτάμε έναν.

7. Τραυματισμοί

Κaταρχήν είμαστε βέβαιοι ότι ξέρουμε ορθά να ξεχωρίζουμε τον τραυματισμό από μία απλή ενόχληση ή οτι ο πόνος που νιώθουμε στο μηρό είναι τραυματισμός και όχι “πιάσιμο”; Ο πραγματικός τραυματιμσός μπορεί να μας κρατήσει πραγματικά εκτός γυμναστηριού για αρκετό καιρό και είναι σοβαρός λόγος. Οι μικροενοχλησειςόπως για παράδςιγμα το “πίασιμο” επίσης μπορεί να μας κρατήσουν εκτός γυμναστηρίου αλλά μόνιμα καθώς είναι απλά δικαιολογίες..

8. Ανυπομονησία

Διαβάσατε παραπάνω για τους στόχους που πρέπει να βάζουμε;
Οι ρεαλιστικοί στόχοι μας βοηθούν να φτάσουμε τελικά πιο γρήγορα στο επιθυμητό αποτέλέσμα.
Αν το πρώτο μήνα του γυμνασηρίου δεν μοιάσουεμ στο μοντέλο της διαφήμισης και εγκαταλέιψουμε, τότε δεν θα καταφέρουμε να μοίασουμε πότέ.
Το να είμαστε fit και καλλιγραμμοι δεν επιτυγχάνεται μέσα σε μία νύχτα. τι χρειάζεται;
Μεθοδικότητα και υπομονή.

9. Τεμπελιά

Όλοι μας κάποιες στιγμές βαριόμαστε να πάμε στο γυμναστήριο και προτιμάμε να κάτσουμε στον καναπέ και να παρακολουθήσουμε μία ταινία ή να κάνουμε μία βόλτα με παρέα. όταν όμως αυτό γίνεται συστηματικά τότε γίνεται συνήθεια και στην προκειμένη περίπτωση και είναι η λάθος συνήθεια.

10. Το εμπόδιο της καθημερινότητας

Οικογένεια, παιδιά, υποχρέωσεις…
Είναι όλα στο παιχνίδι.
Κάποιοι μπορούν και διαχειρίζονται τον χρόνο τους έτσι ώστε να έχουν πάντα χώρο στοκαθημερινό τους πρόγραμμα για μία έστω σύντομη προπόνηση. Κάποιοι αλλοι όχι.
Όπως και να έχει όποτε βρίσουμε χρόνο καλό θα είναι γυμναζόμαστε για να κρατάμε αυτή την αναμφισβητητα χρήσιμη συνήθεια στη ζωή μας.

Elizabeth Kalliklis
personal trainer 
e-mail: elizabeth@kallikli.com

Please follow and like us:

Σχόλια

σχόλια