08 AM | 12 Feb

Healthy, happy people ! 6 μύθοι σχετικά με την άσκηση!Από την Elizabeth Kalliklis!

Αν γυμνάζεστε,  είτε για να διατηρήσετε τη φόρμα σας,  είτε για να τονώσετε τον οργανισμό, το σώμα και τη διάθεση σας,  σίγουρα έχετε ψάξει να βρείτε διάφορους τρόπους,  για να κάνετε βελτιώσεις και προσαρμογές στην καθημερινή σας άσκηση.

Και σίγουρα,  έχετε διαβάσει πολλά ακόμα και στο διαδύκτιο,  που  μάλλον μπερδεύουν.  παρά  δίνουν λύσεις  και πιθανόν προκαλούν περισσότερο κακό,  παρά καλό.
 

Μύθος No 1.

1-2 φορές την εβδομάδα είναι αρκετές για να είστε σε φόρμα

 
Αλήθεια.
Με 1-2 φορές την εβδομάδα άσκησης απλά δεν καταφέρνετε τίποτα.
Εάν πραγματικά θέλετε να έχετε αποτελέσματα στην εμφάνιση αλλά και στην γενικότερη κατάσταση της υγείας σας πρέπει να γυμνάζεστε 3-5 φορές την εβδομάδa.

Αυτό υποστηρίζει επίσης μελέτη της American  Heart Association όπου διαπιστώθηκε ότι όσοι γυμνάζονται 4-5 φορές την εβδομάδα έχουν τα καλύτερα αποτελέσματα όσν αφορά την καρδιακή λειτουργία.

Μύθος No 2.

Η καλύτερη ώρα για προπόνηση είναι νωρίς το πρωί.

 
Αλήθεια.

Η καλύτερη ώρα για προπόνηση είναι η ώρα που βολεύει στο προγραμμά μας.

Αν θέλουμε να ασκούμαστε καθημερινά και η μόνη ώρα που βρίσκουμε χρόνο είναι έστω και αργά το βράδυ, τότε εκείνη είναι η σωστή ώρα.

Μύθος No 3.

Η προπόνηση με βάρη μετατρέπει το λίπος σε μυς.

 
Αλήθεια.
Αδύνατο. Το λίπος και οι μυς είναι δύο διαφορετικά πράγματα.
Η προπόνηση με βάρη είναι πολύ αποτελεσματική για να “χτίσουμε” μυς.

Ο μόνος τρόπος για να μειώσουμε τα ποσοστά λίπους στο σώμα μας είναι οι σωστές διατροφικές συνήθειες.

Μύθος No 4.
Τα πνευματικά παιχνίδια είναι η καλύτερη άσκηση για τον εγκέφαλο.
 
Αλήθεια.

Η καλύτερη άσκηση για τον εγκέφαλο είναι είναι η γυμναστική όπως άλλωστε φαίνεται και μέσα από αναρίθμητες έρευνες.

Ιδιαίτερα το αερόμπικ και ότι είδος άσκησης αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό και μας κάνει να ιδρώνουμε και να βρισκόμαστε σε κίνηση για αρκετή ωρα είναι ότι καλύτερο για να διατηρήσουμε τη υγεία του εγκαφάλου μας.

Η αερόβια άσκηση αποδεικνύεται ότι καλύτερο για την καλή μνήμη, την καλή μας διάθεση και την αντιμετώπιση της εγκεφαλικής γήρανσης.

Μύθος No 5.
Η άσκηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσουμε βάρος.

Αλήθεια. Αν ο στόχος μας είναι η απώλεια βάρους η άσκηση μόνο δεν φτάνει.

Πρέπει πρώτα απ΄ όλα να άλλαξουμε διατροφικές συνήθειες.

Όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος και οι διατροφικές μας συνήθειες είναι κακές δεν θα δούμε αποτέλεσμα.

Η άσκηση σίγουρα βοηθάει αλλά δεν μπορεί να λειτουργεί ως ‘άλλοθι’ για μία κακή διατροφή.

Μύθος No 6.

Τα “αθλητικά ποτά” είναι η καλύτερος τρόπος πρόληψης της αφυδάτωσης του οργανισμού μετά την προπόνηση.

Αλήθεια.
Τα “αθλητικά ποτά” αποτελούνται κυριώς από νερό και ζάχαρη.
Σύμφωνα με τους ειδικούς ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγουμε την αφυδάτωση μετά την άσκηση είναι το νερό σε συνδυασμό με ένα σνακ πλούσιο σε πρωτείνη, καθώς, η πρωτείνη βοηθάει στην αποκατάσταση των μυών.

Elizabeth Kalliklis
personal trainer 
e-mail: elizabeth@kallikli.com

Please follow and like us:

Σχόλια

σχόλια