08 AM | 06 Nov

Healthy, happy people! Do΄s και Dont΄s, στο γυμναστήριο!

 Πραγματικά μου αρέσει να βρίσκομαι στο γυμναστήριο, όχι μόνο ως προπονήτρια, αλλά και ως αθλούμενη.

Έτσι διατηρώ και βελτιώνω όχι μόνο την εμφάνιση μου, αλλά επίσης και τη διάθεση μου και την ψυχολογία μου.
Είναι αυτή η αίσθηση που έχω όταν τελειώνω με την προπόνηση μου, ότι έχω κάνει ότι καλύτερο μπορώ για να φροντίσω τον εαυτό μου και ότι το μυαλό μου έχει αδειάσει απ’ ότι με απασχολεί.
Αυτή η διαύγεια σκέψης και η ευφορία  μου δίνει ενέργεια για να συνεχίσω την υπόλοιπη μέρα μου, με όποιες υποχρεώσεις κι αν έχω.
Και γνωρίζω καλά ότι οι περισσότεροι καταλαβαίνουν τι ακριβώς εννοώ.
 

Το γυμναστήριο είναι πράγματι ένα είδος διασκέδασης και εκτόνωσης και για πολλούς αποτελεί κομμάτι και της κοινωνικοποίησης τους  στην  προσωπική τους ζωή.

Επειδή όμως αποτελεί χώρο συναναστροφής με πολλούς και διαφορετικούς ανθρώπους, πρέπει να το πάρουμε λίγο πιο σοβαρά και να μην το αντιμετωπίζουμε επιπόλαια.
Πρέπει να ακολουθούμε κάποιους άγραφους κανόνες,  ώστε να κάνουμε πιο ευχάριστη την παραμονή μας, αλλά και των αλλών, εκεί, σεβόμενοι κάποια απλά, αλλά πολύ σοβαρά πραγματάκια.
 

Do΄s

 1. Ντυνόμαστε σωστά

Φροντίζουμε να φοράμε πάντα καθαρά ρούχα. Τα ρούχα της προηγούμενης ημέρας έχουν θέση μόνο στο καλάθι των απλύτων αφού έστω και αν δεν έχουν λεκέδες δεν θα αναδύουν και την καλύτερη μυρωδιά. Επίσης, το επαρκώς καλυμμένο δέρμα ή αλλίως το επιμελώς ακάλυπτο, δεν ενόχλησε ποτέ κανέναν.
 

2. Κυκλοφορεί και συναρπάζει

Σε πόσο πιο δύσκολή θέση μπορεί να μας φέρει κάποιος όταν μας στερεί τη  βασική ανάγκη να αναπνέουμε ελέυθερα κατά τη διάρκεια της προπόνησης μας. Αν έχουμε λοιπόν μία δραστήρια μέρα πριν την προπόνηση ή κάτι συμβαίνει με τις ορμόνες μας αλλά και ανεξάρτητα από αυτά καλό θα είναι να κάνουμε ένα ντους πριν και  οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσουμε αποσμητικό.
 

3. Μοιραζόμαστε τον εξοπλισμό

Όταν πρόκειται να κάνουμε πολλά σετ σε ένα μηχάνημα και να το “απασχολήσουμε” για αρκετή ΄ωρα πρέπε να σκεφτούμε ότι μπορεί ταυτόχρονα να τοχρειάζεται και κάποιος αλλός. Οπότε μπορούμε να κάνουμε την άσκηση μας μοιραζόμενοι το μηχάνημα με κάποιον αλλό όσο εμείς ξεκουραζόμαστε.
 

4. Κρατάμε τον ίδρωτα μας γα τον εαυτό μας

Πάντα με πάντα έχουμε μαζί μας την πετσέτα μας την οποία τοποθετούμε όπου καθόμαστε ή ακουμπάμε. Με αυτό τον τρόπο προστατεύουμε τους άλλους,  αλλά και εμάς τους ίδιους, από διαφορες δερματικές παθήσεις που μπορεί να καλλήσουμε, αλλά και βοηθάμε στο να διατηρείται ο χώρος καθαρός.
 

5. Μένουμε στο σπίτι μας όταν είμαστε άρρωστοι

Σαφώς και μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε καλύτερα μία επίσκεψη στο γυμναστήριο όταν είμαστε ψιλοάρρωστοι ή ψικοκρυωμένοι. Δυστυχώς όμως τα μικρόβια μας δεν είναι ανάγκη να τα μοιραστούμε με τους άλλους και ειδικά χωρίς τη συγκατάθεση τους. Ακόμα κα κατά την ανάρρώση, ο οργανισμός μας είναι γεμάτος μικρόβια που μπορούν να μεταδοθουν ακόμα και συνομιλώντας με κάποιον άλλο.
 

Dont΄s

 1. Δεν κάνουμε φασαρία

Το να μιλάμε δυνατά και για πολή ώρα στο κινητό μας τηλέφωνο ή να συνομιλούμε με κάποιον μέσα στο χώρο κανονίζοντας τις δουλείες μας, τις εξόδους μας ή λέγοντας τα νέα μας είναι αρκετά εκνευριστικό για ανθρώπους που βρίσκονται εκεί πραγματικά για να κάνουν προπόνηση. Εξάλλου το πως τα περάσμε το ΣΚ μάλλον δεν ενδιαφέρει κανέναν άλλο.
 

2. Δεν διακόπτουμε

Αν θέλουμε να κάνουμε μία ερώτηση σε κάποιον την ώρα που γυμνάζεται, περιμένουμε να ολοκληρώσει πρώτα το σετ του ή την προσπάθεια του. Το ίδιο ισχύει και για όσους παρακολοθούν τάξεις ομαδικών μαθημάτων. Είναι ιδιαιτερα αγενές και για τον γυμναστή αλλά και για τους συναθλούμενους μας να διακόπτουμε ένα μάθημα είτε φτάνοντας αργοπορημένοι είτε φεύγοντας νωρίτερα από την αίθουσα’
 

3. Δεν φτύνουμε στον ψύκτη ή σε νιπτήρες

Αυτό δεν πιστεύω ότι χρειάζεται και πολλή ανάλυση. Απλά απαγορεύεται γιατί είναι σοβαρό θέμα υγιεινής, σεβασμού προς τον άλλο αλλά και τάκτ.
 

4. Δεν προσφέρουμε προπονητικές συμβουλές

Εκτός αν είμαστε γυμναστες ή personal trainers ακριβώς επείδη αυτή είναι δουλειά για εξειδικευμένους. Μία λάθος κίνηση ή μία λάθος λαβή μπορεί να έχει λαθος αποτέλεσμα ή ακόμη και τραυματισμό.
 

5. Δεν κουβαλάμε μαζί μας τα προσωπικά μας αντικείμενα

Είτε πρόκειται για την αίθουσα με τα βάρη ΄είτε για την αίθουσα των ομαδικών μαθημάτων δεν είναι σωστό να έχουμε μαζί μας τον σάκκο μας ή την τσάντα μας καθώς μπορεί το λιγότερο να eμποδίζει κάποιον ή ακόμα και να γίνει μη ηθελημένα αιτία ατυχήματος.
Γι’ αυτό άλλωστε υπάρχουν και τα locker ή αλλιώς ερμάρια.
Elizabeth Kallikli
Personal trainer
e-mail: elizabeth@kallikli.com
Please follow and like us:

Comments

comments